Passa på: rea på Hot topic



Det är stor rea på Hot topic som slutar i morn så passa på att fynda! Finns massa jättesnygga superbilliga grejjer! Min kille har gjort stor beställning men själv är jag helt pank tyvärr. Vill ändå helst ha grejjer som inte är på rea- som det här I am Hello Kitty linnet:



Har bloggat om I Am HK luvtröjjan tidigare som var slutsåld och nu finns alltså det perfekta sommarlinnet i samma stil! Want want want it! Får se om det blir en Hot Topic beställning när jag får pengar....


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för tipset om rean, jag har beställt nu :D Det blev tre linnen, bland annat det där fina med HK <3 Jag ska nog ta och göra ett blogginlägg om detta... ^__^

2009-05-24 @ 17:23:29
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0