Prom Night

Jag får känslan av att det är massa baler nu... Är det vårbalsdags kanske... Har dålig koll, men baler är vilket fall som helst hur kul som helst. Man får klä upp sig som askungen och dansa med mössen hela natten haha! ;D

Jag upptäckte att HM Shop Online hade massa bal(l)iga nyheter och ooops blev det här kollaget till!
Själv hade jag en röd Jessica Rabbit paljett klänning på vårbalen. Very slutty but fancy and cool! :P och så hade jag gjort min egten tiara, sytt en kompis balklänning och gjort en tiara till en annan tjej på beställning.... Pust.
Och eftersom jag jobbade som fotograf för årskrönikan så fick jag gå på ännu en bal. Då hade jag på mig en vit/juslila harlequin mönstrad secondhandklänning och platinablont hår och rött läppstift och silverskor- very Courtney Love...

Vilket fall som är det här kollaget för den mer dekadenta gulliga punkiga bal-tjejen a la rebelgirl/grease....

Gud, va sugen jag blir att slänga på mig paljettdfodral, högklackade lackskor och rosa peruk och dra på bal!!!!

Om du har en uppkommande bal snart- Have the time of your life!


För direkta länkar till produkterna klicka här: prom.

Klänningar, halsband, hår-rosetter, rosa ballerias, högklackade svarta lackskor, hello kity läppglans, paljettkavaj, från HM Shop Online.

Rosa ögonskugga, Lars Wallin.

Alice i underlandet tygväska, Regencies.

Peruker, Manic Panic.

Rosa högklackad trikåsko, Halens.

Rosa mormorsbrillor och genomskinliga ljusgula samt svarta cateye brillor, Topshop.

Svart Hello Kitty lackväska, Loungefly på Trendystars.

Hello kittyhalsband, muppets-ring, truffleshuffle.

Glass- och tårtörhängen, milajki.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, den stilen skulle jag vilja köra på om jag skulle på bal! Typ en blandning av rosa tyll och dödskallar!

2009-05-26 @ 17:38:58
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Neus ♥

Förlåt om jag var seg med att svara var jag köpt min Jelly Belly maskin! :( Men just då var jag BOMBAD men kommentarer... Men om du skulle åka till stockholm igen så hör av dig! :)

2009-05-26 @ 21:52:55
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0