Första Advent 2009



Den första hittade jag på Willys (den fanns i 2 olika motiv), den andra på Konsum. Ca. 20 kr/st.

GLAD FÖRSTA ADVENT PÅ ER ALLA!

För 2 år sen såg jag för första gången en Hello Kitty choklad kalender i affären men hade inte råd att köpa en för tillfället och sen tog de slut. Efter det har jag fått som en brist på Hello Kitty choklad kalendrar och i år hittade jag inte bara en, utan 3 olika Hello Kitty kalendrar i 2 olika matbutiker! Chokladkalendrar i överhuvudtaget var en sån där grejj som var magiskt kul i barndomen och som jag tar igen, och tar till vara på nu.



HK på Willys. Oboy, va svårt det var att välja mellan de två Hello Kitty kalendrarna! Den andra är oxå jättesöt!
Spindelmannen kalendern är lite häftig också!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad fina de var! Förra året hade jag en med Hello Kitty tror jag... I år fanns det inga på vårat Willys så jag fick en med Nalle Puh, fast den är också söt så det gör inte så mycket ^^

2009-11-30 @ 07:54:16
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Hanko Panco

Glad första advent på dig också!

Jag har inte alls kommit i julstämning än men det blev lite bättre med ditt inlägg.

(Jag skulle ha valt Spindelmannen-kalendern).

Är det en katt som har klätt ut sig till björn längst till vänster på din Hello Kitty-kalender? Jättekul ju, HAHAHA!!! =D

Vad heter Hello Kitty på spanska förresten? "Hola Gato"?



2009-12-01 @ 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0