Lady Gaga & Rainbow Brite t-shirt- JUST DANCE!

Ännu en av de t-shirts jag spanat in länge på Hot Topic! Rainbow Brite och Sprite dansar över texten: Let's Dance. $22 = tillsammans med frakten ca. 350 SEK (Jag tycker att tjejen för övrigt har snygg frisyr oxå).

 

 

 

HAHAHA. Jag hade så fånig min på bilden så jag ersatte mitt hövve med Lady Gaga's (som jag tipsat om att man kan göra här)! Men det såg nästan för trovärdigt ut för ändamålet, ( ? ! ) =O konstigt nog, så jag gjorde några mindre trovärdiga här under, haha! I övrigt en bra bild tagen av Stina.

 

 

Japp, det är jag där bakom den tvåhövdade Lady Gaga! Vem hade trott att Lady Gaga's huvve skulle passa så bra på min kropp! ;D

 

 

I somras såg jag Lady Gaga tillsammans med Stina & Agneta på Gröna Lund, det kommer mera om det i mitt Sommar Medley senare. =) Efter showen skulle jag köpa en dösnygg Lady gaga t-shirt men det fanns bara XL kvar i herrstorekar och den satt som ovan på bilden... Det blev inget köp då, däremot så hittade jag liknande t-shirt på internetbutiken Loudclothing och beställde då en Large i tron att det var damstorlekar (ja det står att det är det), men det var samma herrstorlekar som den t-shirten på bilden tyvärr. Så nu måste jag skicka tillbaka och byta till en Small! För jag vill fortfarande ha den! Jag tycker trycket är så snyggt i formen och färgerna!

 

Men det är ett tips till er Lady Gaga fans, här kan man beställa en sån t-shirt och andra Lady Gaga grejjer.

OBS! Lady Gaga's handskar är inte vita som på t-shirten på bilden utan svarta! men det är enda skillnaden.

 

Det tog 5-14 dagar att få hem den och kostade tillsammans med frakten ca. 290 kr.

 

 


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt! (:

2009-11-10 @ 09:44:59
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: ewe

Hejsan! Jätte fin blogg!



Tänkte höra med dig om du vet något ställe man i dagsläget kan få tag på den där lady gaga t shirten? Gick in på sidorna du nämnt i inlägget men hittade inget..



Tacksam för svar!!!



kram ewelina

2010-05-10 @ 23:02:05
URL: http://evelinahafstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

VART HAR DU KÖPT T-SHIRTEN?

2010-09-26 @ 01:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0