TIPS: Lys upp mörkret




När man befinner sig i den mörkaste månaden på året kan man behöva påminna sig om sommaren och ljusare tider. Jag har därav hängt upp två färgglada bikini-överdelar i hallen tillsammans med min Liselote Watkins för H&M väska som oxå är väldigt färgglad och uppiggande. Det gör iallafall mig gladare. Har man inte råd att åka utomlands får man väl göra så gott man kan hemma!
Idag har jag dessutom klätt mig i en turkos topp med en palm på, samt neonrosa halsduk och vantar.

Go Tropical in dark times!
Ju mörkare det är ute desto starkare färger på kläderna.  Och O'boy, vad neonfärger syns när det är så grått runtomkring! Jag brukar dessutom spela en hel del Beach Boys, speciellt favoritlåten Kokomo.
Varför inte blanda lite drinkar med ananasjuice, tranbärsjuice, mineralvatten, och med eller utan alkohol (och i såna fall: rom).
Det viktigaste är dock färgglada paraplyer och sugrör... Massvis.
Och en ananas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0