1 års & Halloween Special: Alice i Underlandet Kollage

 

Jag gjorde det här kollaget för över 3 månader sen... och det är lite därför det hör till 1 års specialen.

Jag kommer inom den närmaste framtiden lägga upp många tidigare opublicerade kollage som jag gjort under årets lopp.


Det hör oxå till Halloween Specialen, jag skulle klätt ut mig till Alice, iof gör jag det redan ganska ofta till vardags men hela överdrivna kittet lixom+kaninen.

Iof är det här nog mer en Dress Like... än en maskeradkostym. Men man kan låta sig inspireras... :)

Och Alice i Underlandet är en av mina absolut största inspirationskällor just nu.

Jag var faktiskt t.o.m i leksaksaffären för ett par veckor sen och frågade om de hade en jättestor uppstoppad kanin... =)


Det är jättemånga grejjer i kollaget, plus det är rätt gammalt, jag minns inte var jag hittade allt och det är inte säkert det finns kvar att beställa, men om du är intresserad så tryck på ikonen längst ned kommer du till alla länkarna och kan se för dig själv.



 

 

Alice in wonderland!
Alice in wonderland! by Unique Rebel featuring Tarina Tarantino jewelry
Items in this set:
Jessica Louise Turquoise Skull Bow Dress, $46
Le Sac Dress, $38
Thigh Highs / Tutus - Hosiery, $8.99
Balmain Military-style denim jacket, $5,075
T-shirt - Love Label - Varumärken - Dam - Halens, $179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0