Garderobsfavorit Just Nu: Blåa Vampyr/1700-tals -kappan

 

Den fanns i beige och svart men jag köpte en blå jag och ångrar mig icke! Från Gina tricot förra året (här har jag bloggat om den då)! Dubbelknäppt med sjukt snygga detaljer på armarna och i ryggen! Jag tänker på bl.a. på filmen En Vampyrs bekännelse... Den är figursydd i midjan vilket gör att man får lite stöd och en snygg siluett, men fortfarande kan andas. Lite Michael Jackson..., lite historisk touche, samt filmisk, vampyrisk, marin och med lite rockiga detaljer... kort sagt to die for! ;D

 

Bra inköp Emily! Och tack mamma som betalade den i födelsedagspresent!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

den var jätte fin!

2009-10-14 @ 15:33:02
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur mycket hade du tänkt dig för jackan + frakt?

Har ju storlek S egenltigen :/

2009-10-14 @ 16:20:42
URL: http://lyckaan.bloggerska.se/
Postat av: Collin

Hej!

Har skummat igenom din blogg och sett att du har sjukt skön stil. Och det faktum att du gillar Madonnas stil från Like a virgin-åren får mig att fundera över om kanske Du kan hjälpa mig...

Jag har blivit bjuden på Halloweenfest/maskerad, och jag har fått för mig att jag vill klä mig just som Madonna på hennes Like a virgin-album. Korsett, tyllkjol och allt. MEN... det är jättesvårt att hitta tyllkjolar av rätt modell! Vet Du var jag kan hitta det? Maila mig gärna, alt lämna ett spår på min blogg om du har tid/lust :)



MVH; Johanna

2009-10-14 @ 20:54:59
URL: http://collin.iblogger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0