'Shit, va coolt!!!!!' från Roliga Prylar, utvalt av Hanky Pancake, del 1

Jag och Hanky Pankcake brukar länka till roliga grejjer vi hittar på nätet till varandra på Facebook. Igår fick jag ett långt länk-mail från H.P med sjukt coola grejjer han hittat på Roliga Prylar, speciellt om man gillar Star Wars! :D Här kommer första delen. Kanske några julklappstips ?! Vissa grejjer är ju rätt dyra, fast ändå inte med tanke på hur coola de är! Att det ens finns så coola prylar gör mig llite förbluffad =O.

 

Av alla grejjerna skulle jag helst vilja ha Transformers Ultimate Bumblebee! men även en Star Force trainer vore inte att leka med, bland det coolaste jag sett! Och en liten gnome är alltid bra att ha i fickan! ;)

 

Jag har tagit mig friheten att kopiera texterna rakt av från roliga Prylar eftersom jag tycker de är så roligt skrivna (och jag är lite lat och det blir så mycket att skriva och tar sån tid, hehe)! :P

 

Tryck på bilderna så kommer du direkt till grejjerna!

 

 



Pris: 1395 kr.

Can You feel the force little padawan? Visualisera att du lyfter ut din X-wing starfighter ur det läskiga träsket med en liten rynkig kille sittandes på din rygg...

Med detta träningskit kan du träna upp din mentala kraft på riktigt.

Det unika trådlösa headsetet utnyttjar supermodern EEG-sensor-teknik som läser och tolkar de elektroniska signalerna från din hjärna. På riktigt alltså, detta är ingen plojgrej.

Dessa hjärnvågor omvandlas sedan till energi som kontrollerar träningssfären i det transparenta röret. Ju djupare din koncentration och mentala fokus blir desto större blir din möjlighet att flytta sfären upp och ned i röret. Till slut är du en riktig Jedi!

Du börjar på den lägsta nivån för nybörjar-Jedis och har hela 15 nivåer att gå igenom innan du är fullärd och kan börjar slåss mot Darth Vader... i din fantasi i alla fall. Det finns även ett freeplay-läge när du ska imponera vänner med dina awesome mindskills.

Specifikationer

  • Lämplig för barn över 8 år
  • Officiellt licenserad av Star Wars
  • 15 träningsnivåer
  • Desto mer du fokuserar desto mer kontrollerar du sfären.
  • Trådlöst headset som läser EEG-signaler och har ljudeffekter från Star Wars och exklusiv Yoda-dialog som uppmuntrar dig att bli bättre.


 

Pris:  449 kr.

Dessa flygande rymdskepp baserade på riktiga Star Wars-skepp är perfekt för dig som alltid drömt om att vara pilot på ett riktigt intergalaktiskt rymdskepp.

De är designade för att flygas inomhus och de är mycket tåliga tack vare sin konstruktion av cellplast. Varje laddning ger dig 5 minuters flygtid och fjärrkontroll ingår självklart, men ej batterier.

Kommer antingen i Jedi Starfighter-version eller Republic Gunship-utförande. Vill du ha en speciell variant så maila oss först så vi kan kolla om den finns i lager.

 

 

 

 

Pris: 429 kr.

R2-D2 baserad på den animierade serien Clone Wars. Inkluderar din alldeles egna robot och styrenhet. Blippar, rör sig och ser fantastisk ut!

Skicka din skinande fina nya droid på spännande äventyr för att rädda galaxen. Tryck på knappen för att skicka honom framåt och tryck sedan igen för att ändra riktning. Självklart låter och lyser han precis som originalet i filmerna.

Batterier ingår ej och R2D2 mäter cirka 15cm i höjd.

 

 

 

 

Pris: 1295 kr.

Denna version av Bumblebee är enormt välgjord och detaljerad och otroligt rolig att leka med... men så kostar den också skjortan. Men kom ihåg att det ska kosta att ligga på topp. Bra saker är inte billiga!

Funktioner

  • Ljudeffekter från motor, tuta, stöldlarm.
  • Lysande ljuslyktor
  • Pratar med musik och samplade röster.
  • Inkluderar 4st AA-batterier!
  • Kräver lite montering, men det är bara kul.
  • Väger cirka 1,5kg!
  • Hela 32cm hög.

Tillverkad av Hasbro.

 

 

 

 

Pris: 15 kr.


Gnorman kan inte göra så mycket. Han är en glad liten gnom som står sig 4,5 cm över vattenytan.

Han gör dig glad när du tittar på honom och det sägs även att han ger sin bärare tur!


HAHAHA!!! Hanky Pancake är så rolig och har så bra smak! :D

 



Kommentarer
Postat av: Stina svarar

Sv: Tatueringen kommer vara ett ankare med en prinsesskrona som hänger på sniskan uppe på ankaret. Den ska sitta på insidan av underarmen. Det låter kanske konstigt men jag har en story bakom :P Stället jag ska göra den på heter Swahili Bob's, googla så hittar du deras hemsida. Jag tyckte de verkade bra dels för att de verkar duktiga men också för att studion verkar så cool och snäll! De har en bra attityd om att alla ska känna sig välkommna in hos dem och att de inte ska vara sådär hårda och tuffa och mörka som en del studios är ^^

Jag tänkte börja med att göra en liten tatuering så jag kommer igång och senare vill jag göra en halv sleeve med en massa fint på, typ HK MLP Spongebob osv :D Men det kommer bli så jäkla dyrt så det lär dröja länge! Det kostar ungefär 1000 kronor per timme så jag vågar knappt tänka på vad det kommer kosta att göra hela överarmen >_<



Jag hittade Star Wars t-shirten i typ den 4:e H&M-butiken jag kollade och där fanns en endaste kvar! Den var i storlek 36 så jag köpte den direkt och den var perfekt :D



Hello Kitty-grejerna från H&M är helt okej! Duschgelén luktar jättegott fast läppglanset hade nån skum lukt som jag inte är helt nöjd med, men det duger. Det stod inte på den vad det var för lukt, det var skumt...

Ja Depend's nagellack är ju bäst! Inte bästa kvalitén kanske men de har ju så många fina färger och är så billiga! Fast jag tror inte att ett dyrt direkt håller längre... Eller jag har testat men det borde ju inte vara så stor skillnad.



Hello Kitty-tröjan som är stickad och från H&M köpte jag i min vanliga storlek, eller jag växlar mellan 36 och 38 beroende på plagget men på den tröjan tog jag 38. Den har inte blivit noppig än så länge... Fast jag har nog bara tvättat den högst 2 gånger. Varför tvekar du på den då?

2009-10-29 @ 21:38:04
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Minna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-03-18 @ 20:22:52
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0