Snyggt med utväxt & lång paige

River Phoenix när det begavs sig. R.I.P.

 

Snyggt med lång paige och en längre utväxt tycker jag! Det är grunge och grunge är snyggt! Jag har haft en hårkris ett bra tag nu, men nu börjar jag bli kär i mitt hår igen! :D Jag tror t.o.m jag ska klippa av 5 cm. till!

 

Johnny Depp ä grymt snygg med lång paige i Gilbert Grape.

 

 

Trivia: Jag har praktiserat med River Phoenix gudmor Summer på ett hälso/behandlingshem i Väddo, Sthlm. Hon berättade att hon skulle vara med River den kvällen han dog men de kom ifrån varandra och hon trodde inte att han begått självmord eller tagit överdos utan att någon medvetet gett han dåligt knark, alltså tagit livet av han.
Hon påstod att han iöverhuvudtaget inte drogade så mycket som det framstod. Men vem vet. Otroligt tragiskt är det iallafall... Dont do drugs, because sooner or later it will kill you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0