Min senaste t-shirt beställning: She-Hulk & My Little Pony

übercool

 

übersöt


Min senaste t-shirt beställning innehåller två ganska ovanliga Junk Food t-shirts från Honcho Store i Storbrittanien. She-Hulk t-shirten har jag iallafall inte sett någon annanstans! Kalaset gick på ca 610 kr med frakt (vilket är ganska billigt med tanke på at EN Junk Fod t-shirt kostar 499 kr på Carlings men beställer man från USA kan man komma ännu billigare undan förstås). Har bloggat om både Honcho Store och My Little Pony t-shirten tidigare här.
Hoppas storlekarna är bra, det är alltid som att köpa grisen i säcken. Sen beror det på vilken period jag är i: ibland gillar jag tajta t-shirts och ibland rymligare t-shirts... Och vilken årstid det är... Nu är jag i en tajtare t-shirt period efter den rymligare/luftigare sommar-t-shirt-perioden... :)

Jag är väldigt upprymd
över dom här t-shirtarna iallafall för de är så speciella och passar bra nu på hösten!
Det är rätt ovanliga färgval för mig oxå: lila är ju en nyvunnen vän och gröna t-shirts har jag länge försökt fylla garderoben med utan större framgång, men nu börjar det ta sig!

Mer gobitar från Honcho Store kommer snart!!!



Kommentarer
Postat av: Sassy

Wow, båda två är skitsnygga! Och priset var inte dumt det heller.



Jag vill åka till London! JAg var där förra sommaren och förrförra, men nu i somras blev det Berlin istället. Jag älskar Berlin också, men London är ändå nr 1 för mig, det finns så mycket jag tycker om med den staden.



Nä, jag har aldrig beställt från Dollydagger, men jag funderar på att göra det. Jag har tänkt göra det ett tag, men det finns så mycket fint där att jag inte kan bestämma mig!



Hoppas du får en fin helg!

2009-09-25 @ 16:32:25
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0