Mina fuskpälsar

Bild från senaste NYLON.

 

Ända sen jag tappade bort min mörkblåa begagnade dubbelknäppta fiuskpäls på 90-talet har jag drömt om att äga en ny.

Nu är det plötsligt trendigt med fuskpälsar och går att få tag på i olika mönster & färger lite här och var och nu har jag plötsligt 2 i min ägo... Ja, hur gick det till?! Ja det kan man fråga sig. Ungefär såhär: man köper dem fast man inte har råd på ett kort man inte borde använda och sen får man ryggskott och kan inte lämna tillbaka dem innan sista dagen för öppet köp går ut....

 

Från H&M Divided. Fnns i brun, svart & snöleopard. 499 kr. Bra fickor, t.o.m. innerficka. fantastiskt tjsuigt rosa foder. Väldigt tajt passform. För kort.

Leopardpäls från Bik Bok 600 kr. Skön passform. Dåligt med fickor. För kort.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag älskar båda dina fuskpälsar, vill ha dem, hihi!



Den där bilden av Catwoman fanns på graffitiväggen, som finns i London, nära Brick Lane!

2009-09-22 @ 13:30:43
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Julia

Ska nog köpa en såndär leopard :D

2009-09-27 @ 18:30:27
URL: http://lyckaan.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0