Söndag: stan, Wayne´s, Willys, fota, skriva dagbok, promenera, cykla...


VAR PÅ JAKT efter liknande tröjja fast mörkblå med rosa Hello Kitty på (som jag blev tipsad om på Stinas blogg: Obsessive Cuteness) men den var slut Gävle... Fast jag gillade den här oxå med Mimmi mus. 249 kr, H&M Divided.





KUL att FANTA LEMON har kommit tillbaka!!!


VALDE mellan ANGEL´S CAKE (vit med marängfluff) och den här DEVIL´S CAKE på WAYNE´S men den här passade MITT HUMÖR idag...

 

 

DAGENS INKÖP: 3 för 60 kr (kostar annars 30 kr/st) DEPEND nagellack i kuliga färger! Hittade en MAOM klubba i VATTENMELON som jag inte smakat tidigare!

 

 

SPANA IN SKYLTFÖNSTER på nyöppnad presentbutik bredvid WAYNE`S..... Påminner mig om såna här skämtbutiker som brukade finnas på 80-talet.....

 

 

 

 

DAGENS OUTFIT.

Fakejeanstights, armband, Madonna-topp, H&M Divided.

Väska, hoodie, Bik Bok.

Plastloop-örhängen, Glitter.

Cupcake-halsband, Harajuku Lovers från Whimsical Gifts på Ebay.

Tubkjol, Gina Tricot.

 

 

Sen hände nåt kul: jag skrev dagbok. Det var väldigt längesen. Jag skrev alltid dagbok förut; har en hel låda med gamla dagböcker sen jag var liten typ. Men på sistone har jag känt ett väldigt sug efter att börja skriva igen. kan vara hösten, kan vara nåt annat.... =) Men det är otroligt skönt att formulera massan man har i huvvet på papper, känns som det klarnar lite då.

 

 

 

 

Sen tog jag mig till WILLYS och HANDLADE.

 

 

UTANFÖR såg jag den här jättegulliga och roliga hunden hahaha! ;D Gud, va den började skälla när jag fotade den!!!

 

 

SÅHÄR FÖRVÅNAD blev jag där när jag upptäckte att de hade GIGANTISKA PÅSAR med OSTBÅGAR och MASSVIS, kolla bara:

 

 

EN GANSKA BRA DAG. FAST JAG BORDE EGENTLIGEN STÄDAT.

...

 


Kommentarer
Postat av: Sassy

Mimmitröjan var så snygg och jag älskar dina rosa sneakers, de lyser upp vilken tråkig dag som helst!

2009-09-29 @ 17:48:07
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0