AARRGHH! BEWARE OF COLOR!



När jag får råd så blir bland det första jag ska köpa en NEWBREED GIRL- TOPP, linne eller t-shirt, har inte bestämt mig än. :) De är sådär färgglada så man måste bli glad själv och sprida glädje när man har på sig plagget (förhoppningsvis...)!



Det här linnet är det som står högst på NBG WANTED listan just nu... Såå snygg färgkombo! Det blir inte så jättedyrt heller att beställa, tror det gick på 230 kr inkl. frakt!







Men det här linnet från Truffle Shuffle (som jag bloggat om tidigare) har jag velat haft längre och är sååå 80-tal! Den här blir lite dyrare, 265 kr, exkl. frakt.







Och så t-shirtsen.... Vill helst ha de 2 översta tror jag.
Reload Clothing, där allting förutom Attack of the 80's linnet kommer ifrån, så finns många i både linne, t-shirt och hoodie. :)

I Sverige finns NBG-toppar att köpa på Topshop.


Bild från Attitudeclothing, där de flesta NBG-toppar går att beställa också.

Nedanför är vissa toppar från Honcho Store också. Den där lila och röda t-shirten och linnena (som jag oxå bloggat+haft med i kollage tidigare) är också jättefina!



MORE NBG!!!


"New Breed Girl is a brand for the girl who isn't afraid to express herself or her opinions. A NBG is fun and outgoing, doesn't take herself to seriously and eventually gets what she want's!! California inspired with its simplicity of style, the graphics take inspiration from international social and street trends - from nu-rave out of the UK to the cutesy pop art from Japan!"

MORE NBG!!!
Ladies Man Eater T Shirt by Newbreed Girl, 22 GBP
Ladies Trouble Vest by Newbreed Girl, 25 GBP
Ladies Rarr Monster T Shirt by Newbreed Girl, 22 GBP
Ladies Lucky Kitty T Shirt by Newbreed Girl, 22 GBP
Newbreed Girl Aahh Shark Pullover Hoodie in Blue :: Women's Hoodies ::...
Newbreed Girl Tokyo Attack Raglan in Neon Yellow/Black Free Uk...
Ladies Always Late T Shirt by Newbreed Girl
Newbreed Girl Raow Kitty T-Shirt in Turquoise :: NewBreed Girl ::...
Newbreed Girl Sexy Beast t-shirt in white Free Uk Delivery :: Women's...
Newbreed Girl Raow Kitty Vest in Black Free Uk Delivery :: Women's...
Ladies Tokyo Attack Vest by Newbreed Girl
Ladies Trouble Vest by Newbreed Girl


Kommentarer
Postat av: Knorriiis

Så himla snygga!!!! >.<

Postat av: Retrophilia

Fan vad snyggt "Attack of the 80's" linnet var! :)



Så du samlar också på ponys? :)

Jag betalade runt 160 inkl. frakt för den ena, den senaste kostade 360 inkl. frakt tror jag.

Glassarna luktar också, choklad och jordgubb :)

Jag har strax över 120 st hemma :) inte så många med tanke på att jag har samlat i 8 år. Sen har jag några av den nyare sorten, som kom ut 2003.

Jag får ta och lägga upp lite bilder på samlingen i min blogg sen :)

Mitt favoritset är "rockin beats".

Var det en oöppnad som gick för 600 på tradera?

Jag har slutat att köpa dom som är "mint on card" för dom blir ju förstörda med tiden, tyvärr.



2010-12-22 @ 18:53:17
URL: http://retrophilia.blogg.se/
Postat av: e v e l i n a ♥

Åh, sjukt snyggt allting ju!

2010-12-23 @ 22:47:30
URL: http://evelinabravo.blogg.se/
Postat av: Minnah

coolt! blev sugen på den lila med hajen...

2010-12-25 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0