Det perfekta rosa nagellacket!

Högst upp på min önskelista för min kommande födelsedag (den 16:onde jan) står nu det perfekta rosa nagellacket! :)
tumblr postas det väldigt mycket bilder av nagellacksmärket OPI som någonting glamoröst och exklusivt, ja inte som 'Chanel-nagellacks-hypen' förstås, men snäppet innan antar jag. Ett nagellack går på ca. 150 kr.


Och här är det- det perfekta rosa lacket som jag vill ha: 'Shorts Story' av OPI. Finns bl.a hos KICKS och Åhlens, ca. 150 kr.



Här är några av mina rosa lack... Det som är närmast perfekt rosa nyans är det näst sista från Mavala som heter SWEETY fast det börjar bli gammalt och därav klibbigt och luktar illa (får huvudvärk) och det går ej att få tag på längre. 

Vanligtvis köper jag bara nagellack som kostar högt 60 kr, t.ex. Isadora's. Men för det mesta blir det Depend's nagellack som är lagom stora och prisvärda (ca. 25-30 kr). Fast när det gäller det perfekta rosa nagellacket så är jag faktiskt beredd att lägga ned lika mycket pengar som på t.ex. en H&M t-shirt...



Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Mavala Sweety såg riktigt fint ut!

2010-12-28 @ 18:27:14
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0