He-Man leder Melodifestivalen, Rocky hälsar på...


Det är fullkomligt härligt och surrealistiskt
att He-man (Dolph Lundgren) ska vara med och leda Melodifestivalen i år. Jag har börjat betrakta han som en av världens hetaste karlar, alltså sen jag blev lite äldre och började få upp ögonen för annat än seniga rockkillar som lånar ens kajal och klänningar, inte för att det är nåt fel med det heller.
Men ja ja, sidetrack, He-Man ska alltså vara en av programledarna och det sägs oxå att hans polare Rocky (Sylvester Stallone) ska hälsa på i någon av delfinalerna, hahaha! :D Är det inte härligt att Melodifestivalen blivit så amerikansk!!!?? ;D Både He-Man och Rocky är ju två helt fantastiska karaktärer ur amerikansk filmhistoria.
Jag  brukar inte följa Melodifestivalen, kanske kollar på det nån gång om andan faller på, men i år så har ett helt nytt intresse väckts, hehe. Lite kul ska det bli att se Crucified Barbara oxå.


"... DANSA I NEON..."


" ... fångad av en stormvind.."
MERA GLITTER MERA GLITTER!!! INTE TILLRÄCKLIGT! MERA!!!


Åh, är inte livet är underbart! när man har feber.

Fasen vart är maskaran?!

Ikväll på SVT1 kl.20.00 är första deltävlingen i Melodifestival 2010.



Kommentarer
Postat av: Moa

svar: när jag handla mina fanns många storlekar kvar, men det va ngn vecka sen ;) men dom är verkligen helt underbara :D speciellt musse & mimmi tröjan , men den nya med hello kitty är också skit snygg :D

2010-02-06 @ 22:07:25
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: ja dom var väldigt lika:D gud vad mimmi linnet i ditt kollage var snyggt :D jag diggar verkligen din blogg och din stil, och jag har gula converse som du( fast mina e fake) och rosa reebook :D

2010-02-06 @ 22:12:09
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/
Postat av: Moa

svar: ja halens.. läste om din beställning, gud vad konstigt :S när jag beställde kom allt samtidigt och inget klydd över huvud taget, men det var förra våren ;)

2010-02-06 @ 22:14:11
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0