MINA MOST WANTED 80STEES just nu



HÄR ÄR MINA MOST WANTEED 80STEES JUST NU. Lite gammalt, lite nytt, nåntiong blått, haha.

Jag gör ju såna här kollage då och då med alla t-shirts så jag lättare kan se vilken jag ska beställa nästa gång. Tyvärr brukar det inte funka så bra, det blir bara ett virrvarr av t-shirts. Och särskilt när jag gör kollagen i Polyvore, för då kan man inte öka storleken på kollaget så man ser ju knappt nåt.

Vilka av t-shirtarna gillar du bäst?


Här hittar du länkarna till alla t-shirtsen om du vill kolla närmare på dem:


Most Wanted 80stees Jan 2010
Most Wanted 80stees Jan 2010 by Unique Rebel featuring Junk Food t shirts

Items in this set:
Wonder Woman Costume t-shirt by Junk Food, $28
Shorties Rainbow Brite t-shirt by Junk Food, $26
Jr Batman t-shirt by Junk Food, $26
Totally 80's Ladies Smurfette T-Shirt From Junk Food :..., 25 GBP
Pretty In Pink shirt, $24

Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) Ja!!! Det röda läppstiftet heter "Cha Cha Red" Det är numer 54 och kommer från Isadora ;)



(sv) Ja isatappar är coola att fota, gör det tycker jag!



Jag gillar alla t-shirtarna med Hello Kitty, men smurfarna var söta med!!!



Kram

2010-02-12 @ 08:08:23
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/
Postat av: Moa

hello kitty t-shirtarna är mina favoriter :D

2010-02-12 @ 11:47:45
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0