Pretty In Pink for Valentine's





Det har äntligen kommit en jätteläcker Pretty In Pink t-shirt på 80stees!!! Och från Mighty Fine dessutom! :D Pretty In Pink är en 80-talsfilm av John Hughes och råkar vara en av mina favoriter. Jag gjorde min första efterfråga efter Pretty In Pink t-shirts hos 80stees för flera år sen och då tog de in jättesnygga Pretty In Pink t-shirts som jag naturligtvis missade att köpa innan de tog slut... Doooh! Men nu gäller det tamesjutton!!!



Hello Kitty kameraväska, handväska, och plånbok, Loungefly.
Pretty in Pink t-shirt, Smurfette t-shirt, Star Wars nyckelringsfigurer, 80stees.
WCT jacka, shorts, H&M Divided.
Strumpor, svettarmband, Topman.
Hjärtformad handväska, jordgubbeörhängen, Topshop.
Converse skor, Delias.
Grease mugg, Truffle Shuffle.
Rosett ring, Fred Flare.






Pretty In Pink for Valentine's
Pretty In Pink for Valentine's by Unique Rebel featuring Converse shoes

Items in this set:
Smurfette All Natural t-shirt by Junk Food, $26
Pretty In Pink shirt, $24
WCT polyester 80`s hoodie
dELiAs > Converse Ox > shoes > view all shoes, $46
HELLO KITTY NERD HINGE WALLET loungefly, $65


Kommentarer
Postat av: Stina

Den filmen har jag inte sett! Det måste jag se till att göra ^^ Jättefint kollage också, jag vill ha typ allt! :D

2010-01-27 @ 12:36:26
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0