80s Powerwoman Morgan Fairchild



80s Powerwoman: Morgan Fairchild
80-talets hetaste Queen Bitch!

Det här kollaget gjorde jag för över 11 månader sedan och har inte publicerat det ännu för jag har krav på mig själv att jag ska skriva en bra text om Morgan Fairchild och 80s power woman-syndromet till kollaget... men då blir det å andra sidan aldrig publicerat så nu publicerar jag det rätt upp och ned och ser om lusten faller på att skriva en liten text eller om jag bara länkar vidare till engelska wikipedia, ja det gör jag vilket fall som helst: här kan du läsa mer om Morgan Fairchild för den som är intresserad.

Den här texten har jag kopierat rakt av från svenska wikipedia och det var också allt som stod där om Morgan:
"Morgan Fairchild (eg. Patsy Ann McClenny), född 3 februari 1950 i Dallas, Texas, USA, är en amerikansk skådespelare.Hon debuterade i TV-serien Dallas (1978) och medverkade även i Falcon Crest (1981) och Modedockorna (1984). Hon har även medverkat i filmer såsom Farlig resa (1993), Venus Rising (1995) och Holy Man (1998). I serien Vänner spelar hon Chandler Bings mamma, Nora Bing."

Här kan du också läsa mer om 80s Power Dressing, jättebra sida!


Jag funderar på att döpa ett av mina framtida barn till Morgan! Ett sånt fint, ovanligt och androgynt namn! :D

80s Powerwoman: Morgan Fairchild

H&M Shop Online Grå Klänning Pris 598:-
Klänning med volang. Ljusbeige/brons. Pris 398:- H&M Shop Online
Diane von Furstenberg Chefly sequined blazer, $159
cekinowy żakiet
Suede Biker Jacket, 45 GBP
Premium Embroidered Jacket, 95 GBP
Linen Blazer, 20 GBP
H&M black fitting dungarees
Christian Louboutin Robot 120 ankle boots, $518
STAR Mary Jane Shoe, 65 GBP
LAUREN Strappy Platform Sandal, 65 GBP
Non-Leather Bags - Bags & Purses - Topshop, 22 GBP
Quilt Piped Cross Body Bag, 25 GBP
Snake Origami Tote Bag, 35 GBP
H&M Shop Online
Luca Pink Sunglasses, 14 GBP
Ella Red Sunglasses, 16 GBP
Tomato Nail Polish, $2.80
Morgan Fairchild
mi lajki










Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh, hon som var / är så snygg! :)

2010-06-28 @ 09:11:50
URL: http://rockitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0