Testar kändisfrisyrer!


O'boy, har jag haft kul här på lördagsmorgonen, med att testa kändisfrisyrer på Vecko Revyn's hemsida! :D



Olsen Twins (nån av dem, är inte insatt, de ser ju likadana ut??!!) & Amy Winehouse.


Kirsten Dunst & Scarlett Johansen.


Posh & Beckham, haha!


Nån Heidi Klum-aktig fotomodell och Lindsay Lohan.


Beyonce & Rihanna.


Ola...

Han från Entourage, och Nicole Richie.



Roligast. E-type.


Fulast. Mischa Barton´s nya-stil-frisyr.... och Kelly Osbourne's page, jag passar verkligen inte i kort page med lugg... men färgen är underbar såklart!


Sååå den stora frågan, vilken av kändisarnas frisyrer passar jag bäst i? Vad tycker du? Skulle vara jättekul att få veta, hahaha. :) Jag behöver lite hårtips!

Jag blev förvånad att jag ändå passar så pass bra i mörkt hår, t.o.m Rihannas och Beyonces hår funkade ju??!!! Jag har haft både kolsvart och brunt hår för längesen, fast då trivdes jag inte i det, men times can change....



Kommentarer
Postat av: Mandy.

Scarlett Johansen tyckte jag va fint. =)

2010-05-29 @ 11:35:22
Postat av: Sara

Haha :D

Har du haft många olika färger på håret

2010-05-29 @ 17:42:31
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: UNIQUE REBEL SVARAR

Haha, ok Mandy! Jag gillar den oxå! =) Påminner faktiskt lite om en frisyr som du haft tidigare...?! Kram!

2010-05-30 @ 09:45:14
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Mandy.

Aaaa det har du rätt i fast detta är lite längre tror jag!! =)

2010-05-30 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0