Superhjälte Jersey a la Sheldon Cooper




Just nu avverkar jag avsnitt efter avsnitt av The Big Bang Theory som handlar om ett gäng nördar och deras granne/vän Penny. En av huvudkaraktärerna heter Sheldon och är neurotisk med skyhögt IQ och superlågt EQ, och har oftast retro t-shirts med superhjältemotiv på sig, i synnerhet The Flash, men påstår sig också vara Batman... ssshhhh!
Jag gillar honom jättemycket.

På bilderna har han superhjälte t-shirts i jersey-modell, och jag har länge varit sugen på dessa nedanför i tjejmodell 100 % bomull från 80stees! Förutom superhjälte t-shirts så älskar jag också den där modellen!



Green Lantern jersey.



The Flash. Det här är utan tvekan den snyggaste av dem!!!



Stålmannen. Dessutom på REA (endast 140 kr inkl. frakt!)! Jag ska beställa den här, dels för att den är billigare och jag älskar Stålmannen och dels för att prova ut storleken innan jag beställer The Flash jersey'n.


Batman. Den här är också på REA!


The Green Lantern.




Så jäkla snygg! De som inte är på rea kostar $24.



Kommentarer
Postat av: Alicia

Åh, jag älskar TBBT, Sheldon är min favorit också :)

2010-11-06 @ 21:31:11
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Thea / SnoStilen

Oh, Sheldons got the look. Har snott hans stil ett par ggr; http://snostilen.se/2010/august/sheldon-cooper-2.html

2010-11-29 @ 12:52:22
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0