Bandtröjjor, cybertights och ännu en leopardpäls...



Älskar Guns n roses! och den här tröjjan på H&M divided, 149 kr, cirkulerar friskt på tumblr. Den är given! Får hänga undan den tills jag får pengar för de försvinner snabbt...


Mössa med bollar, och päls från Gina Tricot... Jag älskar såna mössor med öronlappar men tyvärr så passar jag verkligen inte i dem!


H&M igen. Gillar det där linnet. Också sett på tumblr.


Ska tillägga att storlekarna är jättekonstig på den här modellen. Meningen är att den ska vara rymlig tydligen... Jag provade alla storlekar som fanns och storlek 34 började sitta mer som en vanlig t-shirt. Jag blir jätteförvirrad... men jag orkar inte tjafsa så jag kör på min vanliga storlek. Då kan man köra stooooooor t-shirt med bara tights till.


De där sköna tightsen med futuristiska detaljer är också givna inköp! Har letat efter såna ett tag. (Referens Femte Elementet, jean paul gaultier).


Förvånande superstretchig och skön rutig skjorttröjja. Stort plus eftersom de rutiga skjortorna som är så populära nu brukar vara rätt stela. Och så är den ju rosasvart!


Ännu en leopardpäls! Lite tajtare passform och mer strävhårig, bra fickor, 699 kr, Gina Tricot! Snyggast hittills!




Svart kofta insvängd i midjan. Inga fickor, stort minus.


Jäkligt dammigt provrum...


T-shirts med skelettmotiv har dykt upp lite här och var. I like it, referens till Karate Kid 1.
 



Gunströjjan finns med Rolling Stones-motiv också, även den syns mkt på tumblr. Skulle vilja ha båda men prioriterar Gunströjjan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0