Mintblå måndag- en bra dag!



Det var en bra dag. Jag hängde med knuttar, fotade och intervjuade till tidningen och kollade på MC-kläder, skrev mina artiklar med en mjukglass i ena handen och ett Sibylla kycklingmål i andra! Efter lunch var jag hem till mormor och intervjuade och fotade henne, till projektet. Jag fick med mig 2 hembakade bondkakor i fickan när jag gick därifrån, som jag tog med mig på promenaden efteråt.


Lenny fotograferar mig vid en nedlagd bensinmack.


Promenad Sandybell-style!


De eviga rakningsolyckorna inbjuder till roliga plåster. Kör med Disney/Aristocats, då Batman-plåstrena verkar ha utgått. :(


Utanför mormor.

Outfit i måndags: caprileggings, svart fuskskinnväska med nitar och hjärtformad lackväska(används som väska till min nya kamera numera) från H&M divided. Klänning från Gina Tricot. Solbrillor och turkos hoodie från Bik Bok. Skor från Scorett. Hjärtformat svart glitterörhänge från Glitter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0