Coco Cola Chanel T-shirt



Den här supersnygga t-shirten spanade jag in på T-shirt Store, 299 kr. Tyvärr är storlekarna helt utplockade så jag hoppas de fyller på snart... Deras t-shirts är ju unisex fast storleksmässigt är det ju egentligen som herr t-shirts. Jag gillar egentligen inte Coco Chanel särskilt (hon myntade uttryck som: "kvinnor som inte bär parfym har ingen framtid" och liknande) men däremot är jag en sucker för Coca Cola (och Chanel-loggan) och kombinationen rött+vitt.

Jag har ännu ingen T-shirt Store t-shirt, och t-shirtgalning som man är skulle det vara kul att ha en! Fast det är lite för dyrt för en t-shirt tycker jag faktiskt.

T-shirt Store finns bl.a. i Galleri 9:an i Gävle numera. Annars går det att beställa i deras webshop oxå.


Kommentarer
Postat av: soffan

The tshirt store blev stämda av Coca Cola för denna. :)

2012-07-26 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0