Garderoben: I wish I could wear...




Jag önskar verkligen jag kunde använda mina superläckra Samantha Fox-aktiga Levis-jeansen snart!!!
Jag köpte dem för 6 år sen och då var de ganska baggy. Nu får jag på mig dem, men kan knappt röra mig. :P
Men jag har gått ned lite i vikt på sistone av olika anledningar: matförgiftad, tappat matlusten, inte haft råd att köpa mat, krymt magsäcken och slutligen av nåt mirakel börjat äta nyttigare (och motionerat mer)... Så om det håller i sig så kanske min jeans-dröm går i uppfyllelse! ;)



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Åh, förstår din vånda! Mina Fox-jeans kan jag endast dra upp till knäna... those were the days. Snyft!

2011-03-01 @ 22:48:51
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Ja, jag skulle aldrig få på mig jeansen jag hade på 80-talet såklart.. dessa köpte jag ju inte för sååå längesen ändå. ;P

2011-03-08 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0