NBG REVOLUTION



Snyggt.

Några fler inspirerande bilder från New Breed Girl, t-shirtmärket!!! :D



The New Breed Girl Revolution. Haha, 'Saving the world one tee at a time'- det är min melodi!!! :D

you CAN make a difference


"New Breed Girl is a brand for the girl who isn't afraid to express herself or her opinions. A NBG is fun and outgoing, doesn't take herself to seriously and eventually gets what she want's!! California inspired with its simplicity of style, the graphics take inspiration from international social and street trends - from nu-rave out of the UK to the cutesy pop art from Japan!"





Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Åh, har du inte nån bild på dina rullskridskor? Låter snygga iaf! Men jobbigt att ena hjulet ramlar av, det blir ju lite problem att åka då :P



Gud vad snygg den översta bilden är! Och outfitten gillar jag också och äver texten :)

2011-02-24 @ 13:39:18
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh, nu googlade jag det där märket och shir vad mycket fina kläder de har! Vet du nån bra sida där man kan köpta dem?

2011-02-24 @ 13:41:39
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Alexander

Du kan köpa newbreed skjortor tjej t med det officiella återförsäljare www.junkfoodtshirts.co.uk

Svar: Eller hur!!! Tänkte detsamma jag:D Det finns hopp för gamlingar (alltså jag!) :D
Hej jag heter Emily Brandon-Cox & modebloggar för Arbetarbladet i Gävle! Kontakta mig: [email protected]

2011-04-30 @ 19:49:47
URL: http://www.junkfoodtshirts.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0