Nya supersnygga tröjjor!!!

Jag är lite smått mållös inför dessa nya go'bitar hos Truffle Shuffle! :O



NEW AWESOME TEES!!!

Ladies Grey Rolling Stones Legs Slash Neck Sweater From Amplified..., 33 GBP
Ladies I Only Date Rebels Star Wars Cropped T-Shirt From Junk Food :..., 27 GBP
Ladies Made With Love Cropped T-Shirt From Junk Food :..., 25 GBP
Ladies Retro Love Hurts Cropped T-Shirt From Junk Food :..., 25 GBP


UNIQUE REBELISM T-SHIRT..., 280 kr. Jag menar: en Star Wars tisha i mörkgrått med Han Solo och texten I LOVE REBELS, hur rätt kan det bli? Jo, så rätt att jag ska beställa den här bums när jag får råd med det! Motivet är från Star Wars-serietidningen skulle jag tro, och det är inte Prinsessan Leia som Han Solo räddar utan nån blond babe. :P Enda problemet är att det är en sån där kort modell återigen som nu Junk Food oxå har börjat med tydligen...?!?! Jaja, det får gå ändå. Det måste gå. :P Jag ber att Junk Food's kort-tröjjor sitter bättre än H&M's... :S Men det är lätt fixat bara de har en rymligare passform... ska bli spännande att se.


Ser ju skitbra ut på bild men det beror på hur lång överkropp man har+byststorlek och vilken storlek man beställer....





Made with love, 260 kr. Grymt sätt att visa sin kärlek för Junk Food t-shirts med denna vita kort-tisha med Junk Food's klassiska amerikanska hjärt-symbol fast också i form av ett cherry! :D Den här ska oxå beställas bums vid cashflow! Har jag dessa två översta kanske jag aldrig behöver använda några andra tröjjor i hela mitt liv.. ;P


LOVE HURTS. So good! 260 kr. Sjukt snygg! Mörkgrå kort-tisha med grafiskt snyggt motiv med blixtar och text i glassiga färger. L O V E it!


Grym outfit men äckligt smal modell,- klart den sitter rymligt på hennes anorexi-kropp! :S



Den här var ju lite rolig och har fickor på sidorna! 345 kr.


Alla priser är beräknade utan fraktkostnaden.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Dom har super fina tröjor!! Man vill ju ha alla :)

2011-02-16 @ 11:05:46
URL: http://frokennaslund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar "Love hurts" t-shirten :)

2011-02-16 @ 16:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0