Igår: Schizo Dayz!

Jag har aldrig varit med om att dagarna har vänt så fort fram o tillbaka. Alltså ibland, nånstans in på förmiddagen kan jag ibland känna att vissa grejjer suger så in i norden och jag kan tänka 'NEJ, det här går inte mera!', men sen kan det hända nåt mirakel och det vänder tvärt åt andra hållet och blir bättre än nånsin..!?! Ganska coolt men lite ovant och crazy. Kul när det händer lite grejjer iallafall! :) Fast det blir nog påfrestande i längden med en upp o ned tillvaro.


Solen! Använde min nya tigerbrosch från H&M som jag fått i present. Älskar den, ser ut som man har en dörrkläpp på jackan, knock knock! ;D På eftermiddagen var den försvunnen, jag blev smått förtvivlad, men lika glad igen när jag fann att den bara ramlat ned i fickan! :D Nu ska jag ta en tång och montera fast den.



Mitt och kollegans kontor. Och min nya WALK WITH ME, TALK TO ME, FOLLOW YOUR HEART-tröjja från Gina Tricot, inköpt förra månaden.

Kanske ska förklara vad jag jobbar med på dagarna: ABF Sverige fyller 100 år nästa år och det här året ska jag och kollegan förbereda Gästrikland's bidrag till 100-årsjubileumet, och få alla medlemsorganisationer att engagera sig och bidra med nåt festligt till nästa år då det ska hända nåt varje dag under hela året. Det är lite segt att komma igång men jag hoppas det tar sig snart.



Ensam på kontoret. Leker med mig själv och läser på om projektstruktur och grundaren av ABF. Jag älskar verkligen den där skjortan från H&M Divided, älsk-älsk!!!


Lunch. Blev gravt sugen på potatisgratäng (lika always nowadays) och New York Blueberry Cheesecake! Men av nån dum-dum anledning är det svårt att få tag på just Cheesecake i mataffären (??!!) så jag köpte Tiramisu till efterrätt istället på ICA Söder och bestämde mig för att göra en i helgen istället! :)


Hittade veckans streetoutfit på väg tillbaka från lunchen! Den där gubben var jätterolig.
- Förlåt att jag lägger mig i, men jag tycker de var riktigt ärtiga jag (skorna)!, sa han till Ylva och ville va med och sola lite både i kamerablixtar och solen.



Fick tips på bloggen om att de fått in rosa Adidasväskor på Stadium igen, 399 kr!!! De var ju helt omöjliga att få tag på när jag bloggade om dem. Nu måste jag nästan slå till!- men har ont om pengar. Provar pilotbrillor.


Hittade fler streetoutfits, här en helt rosaklädd kvinna med en Hello Kitty väska som kör på More is more.

Btw, jag älskar mitt nya jobb att leta streetoutfits och roliga grejjer på stan!!! :D






Kommentarer
Postat av: yaaz

tack så mkt för alla kommentarer, din blogg är också mkt intressant :)

2011-02-03 @ 22:58:35
URL: http://exaktomallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0