Glittertights!




Gala i helgen?!??! I Gävle är det åtminstone en Local Heroes Gala som Arbetarbladet anordnar.

Satsa på ett par glittertights, helst i hologram! Det skulle jag, dvs. ifall jag hade råd och Gävle hade ett American Apparel så skulle jag köpa ett par guldglittertights som ovanför... Kostar runt 300-400 kr, tror jag, vilket är ganska dyrt. 

Annars upplever jag att man ibland kan fynda oväntade festplaggGina Tricot's rea.
Provade
 bl.a. dessa tights, 174 kr, på Gina i Gävle som var svåra att få på sig och gick sönder under provande men fyller nog sin funktion under en kväll åtminstone! ;)


Spana in leopardmönstret i guldpaljetterna! Går de sönder kan det ju bli en snyggt trashig effekt! Perfect is not perfect!

Jag har sytt ett par hologramtights i silver 2005, men spillt stearin på dem, bland annat... Ska se om jag hittar nån barntillåten bild på dem att komplettera med här nedanför.....

Min snygga kompis Ann får modella i mina tights och tröjja i stället så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0