Sicko Coca Cola Cravings+Star Wars -Bilder!

Här kommer ett opolitiskt korrekt inlägg om mitt sjuka supersug efter Coca Cola! :D



Jahaja, så var man dessutom sjuk igen! =D Blev överlycklig då jag just hittade en karta Noskapin efter att ha legat däckad hela helgen med  bl.a. ett konstant killande i halsen som drivit mitt vansinne till nya höjder! Jaja, poängen med det här inlägget var att jag är så sugen på Coca Cola! Varför blir man det när man är sjuk?? Det är typiskt nog helt Cola-fritt hemma hos mig för tillfället. Och det enda jag orkar göra är att blogga, kolla på bilder och lyssna på musik. Så då passar det sig perfekt att lägga upp de här lite äldre bilderna (från förra elr. förrförra året, tror jag) när jag har en fotofest med retro Cola-flaskor, Star Wars Pez och läpptelefon. Ge mig Cola!







- Tar du med Coca Cola?


Lotta Engberg förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0