Snood/Snurrhalsdukar m.m


Halsdukar där ändarna sitter ihop, s. ka. Snood, som man bara snurrar några varv runt skallen beroende på hur varm man vill bli. Och sen sitter den där. Skitpraktiskt & superskönt.


Bilderna på den supertjusiga rosa provdockan har jag tagit inne på SHOSHO.



Jag brukar inte hänga så mkt inne på Lindex men igår när jag skulle kolla efter gult nagellack så hittade jag massa underbart i vinteraccessoarväg.






Lindex lär ut hur man använder Snooden på bästa sätt. Se två till varianter nedanför.


Djupblålila snurrhalsduk som matchade min kappa. Den ska jag nog slå till på idag! Eller den glitterturkosblå... ja, helst bådasåklart.








Härligt Monsters Inc.-blåturkos fuskpälskrage, som man satte fast med klämmor i fram på kappan. 







Kommentarer
Postat av: Dana

så himla härlig stil du har! har bara följt din blogg i några veckor men har en feeling att jag kommer titta in här en hel del fram över ;) en fråga: vad tycker du om folk som bara klär sig i svart? läste en artikel i metro om det förra veckan och jag tycker det känns så tråkigt men vad tror du? tack sam för svar :) kram från dana

2011-10-27 @ 00:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0