Bombshell Belle



FÖRFÖRD. Jag har blivit shoppingförförd av underkläderna som affischeras över hela stan just nu. Det är en kampanj från Lindex som upplyser om att det är 20 % på alla bh:er under februari (!) och samtidigt gör reklam för deras nya underklädesserie med det 50-talspinup'iga namnet Bombshell Belle. Som bland annat innehåller bh:er som "lyfter bysten genom vadderingen och ökar kupan upp till två storlekar", ha ha! Själv är jag ínte så intresserad av den biten men vill gärna ha setet med den söta rosaröda balconette bh:n på affishen, som jag hoppas är en icke supersizande bh-modell.

"Stilarna i sortimentet varierar från sött och romantiskt till lekfullt, sexigt, sensuellt och basic. Färguttrycket som definerar kollektionen är förstås rött och rosa, men finns även i bl.a. off-white och svart. Känslan är sexig och flörtig på ett tidlöst sätt som för tankarna till en fransk 'boudoir'." /Lindex

Jag saknar dock bredare axelband på bh:erna som passar större byst så man slipper få ont i axlar och nacke och axelband som skär in i huden. På Åhléns har de automatiskt bredare axelband på vissa bh:er i störe bh-storlekar vilket är ett toppen-initiav och en av anledningarna (+bra priser och passform) varför jag generellt köper alla mina bh:er där. Men jag ska prova dessa och återkommer med betyg!

BOMBNEDSLAG/SÖTT SOM GODIS! Återigen, något för alla hjärtans dag kanske!

BOMBSHELL BELL



Bombshell BH Rosa 179 kr | Lindex online shop | artnr: 6721353, 179 SEK
Balconette BH Rosa 149 kr | Lindex online shop | artnr: 6720740, 149 SEK
Stringtrosa Rosa 79,50 kr | Lindex online shop | artnr: 6720724, 80 SEK
Trosor | Lindex online shop, 70 SEK
Hipstertrosa Rosa 69,50 kr | Lindex online shop | artnr: 6720748, 70 SEK
Hipstertrosa Röd 59,50 kr | Lindex online shop | artnr: 6713207, 60 SEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0