!1/1!



Söndagsaktiviteter. Modefoto från Chloé 1979. Modehuset fyller 60 år i år, grattis!


Jaha, vad ska man göra första dagen på året?! Söndag dessutom- min favoritaktivitetsdag!

Detta är min planering hitills:

* Städa
* Hitta kamerasladden
* Lyssna på min nyårsplaylist och sjunga högt för mig själv (och grannarna)
* Äta upp mandelmassenougatryfflarna som var en julklapp från sthlm av storasyrran och dricka upp resterna av gårdagens Hallonsoda
* Blogga
* Måla en blixt i ansiktet eller väldigt rosa ögonmakeup och ta kort på mig själv
* Intervjua Veckans Stil
* Promenera
* Handla (om någon affär är öppen)
* Klura på artiklar
* Förbereda kommande blogginlägg...

+ Om det finns tid:

* Lära mig göra GIF-animationer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0