Top Model och Project... hit och dit!

Rätt person vann Americas Next Top Model, right!? Jag tycker iallafall att rosahåriga brittiska Sophie Sumner var rätt val, och dessutom bästa Top Model-vinnaren hitills! Förutom det rosa håret, som självklart är ett stort plus, så har hon det där typiska utseendet som jag uppskattar, och verkar dessutom ha en härlig och snäll personlighet med en snygg brittisk accent som pricken över i:et.
 
Project Accessory har blivit en storfavorit i tv-burken hemma. Av någon anledning så tycker jag att det är mycket roligare och mer intressant att kolla på, än Project Runway. Adrien Dana (på bilden) tyckte jag var skitrolig, men han åkte tyvärr ut förra gången för att han gjorde för galna grejer med för mycket bling-bling som inte föll domarna i smaken. 
Måndagar TV3, kl. 22.00.
 
Igår var det premiär för Project Runway Sverige. Jag var glatt överasskad att det inte blev fullt sådär mjäkigt svenskt och pinsamt dåligt som det kan bli när man ska försöka efterapa utländska program, och förhoppningsvis blir det bättre och bättre för varje säsong.
Måndagar på TV3 kl. 20.00.
 
Vad gillar du dom här programmen, och har du några favoriter?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0