Span på stan X-tra Stor Sommarspecial

 
Roliga baksaker på Clas Ohlson.
 
Exotisk kitschig tygväska på H&M, 49:50 kr.
 
Hatt, H&M, rea. Jättefin, men den här modellen passar inte mig alls... Ser ut som jag just hoppat av bussen från lantlolla-landet Lolleloll.
 
Min senaste drömcykel från Monark på Inter Sport.
 
Ballerinas på Din Sko.
 
Retrosnygga, bra och billiga termosar på Clas Ohlson, 79 kr. Finns i pastellrosa också.
 
Ballerinas på H&M (och min vän Carola som köpte ett par ljuslila på rea).
 
Drömcykel på Inter Sport, ca. 5000 kr.
 
 
Rosa Flamingoblomma, 129 kr, Willys.
 
Hel förpackning med Lipsmackers i olika läsksmaker från Coca Cola-company på Rusta.
 
Söta och roliga skrivböcker på Gallerix.
 
Lemon Cream Cupcake-krok på Dollar Store, 20 kr.
 
Asbra läppcerat som funkar bra mot munsprickor, här också med körsbärsmak, Rusta.
 
 
Bedhead Schamoo & Balsam Some Like It Hot, Heat & Humidity Resistant.  Passar ju nu, samt luktar förskräckligt gott, 79 kr Rusta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Barbie

Hej
Hittade till din blogg efter ett himla sökande efter Monark Karin Cupcake cykel... Om du mot all förmodan skulle sälja den så köper jag den av dig ... Är mycket seriös

Ha de bäst

Fin blogg

Svar: Hej, åh i know the feeling! Har själv varit där och letat mellan stock och sten på internet många gånger... Kul att du hittade hit ändå! :) Men tyvärr, det är inte min cykel! Skulle själv vilja ha en! Lycka till! :)
Hej jag heter Emily Brandon-Cox & modebloggar för Arbetarbladet i Gävle! Kontakta mig: [email protected]

2013-06-20 @ 01:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0