Bik Bok Stylebook Autumn 09 + Must Haves!

Kolla in Bik Bok´s Höst Stylebook här.

 

Snygg make! (svart kajal, brun ögonskugga, blek-rosa läppstift).

 

Min fuskpäls!!! (min naturliga hårfärg dessutom.... inte så dumt ändå.. kanske man skulle spara ut den och ha sån där frisyr oxå...?! /hårkris..).

 

Must have den kavajen och fuskpälsen gaah!!!

 

Märks att 90-talet är tillbaka....... jag gillar den här 90-talsstilen som är lite grunge, alternativ & funky (på rätt sätt). Men typ Lenny Kravitz, Courtney Love & Vanessa Paradis?!

 

Luvisar är ju ett måste på hösten. Det är både snyggt och praktiskt och skönt. Den första modellen är en sån där som har sålt slut i de flesta storlekar & färger överallt. Fanns i rosa, svart och lila oxå. Själv var jag på jakt efter en svart så jag ringde runt och hittade en i Stockholm i min storlek! Hade gärna velat haft en rosa oxå. Den här modellen är rätt tajt & tunn så den kan man ha under jackor utan problem. Den är lång oxå vilket är sjukt bra på vintern.

 

Den andra luvisen är en sån där lite rymligare & tjockare modell som är perfekt som jacka i det nuvarande vädret tycker jag. Båda kostar 299 kr.

 

 

Kavajen är en riktig 80-talsklassiker och en defintiv must have för min egen del!!! Jag har velat ha en sån där kavaj jättelänge!

 

Den naturvita, längre fuskpälsen var väl egentligen en sån päls som jag velat ha från början... Nu har jag istället 2 stycken korta modeller... Ja ja, man ska inte klaga. Känns oerhört lyxigt och bortskämt att i överhuvudtaget yttra sig om att man har TVÅ PÄLSAR.... ;P Nu var det ju inte riktigt meningen att jag skulle behålla 2 pälsar, ja det bloggade jag ju om här... nyligen. Och jag kommer mycket surt få betala av dem med mycket hög ränta dessutom. Det som grämer mig mest dock är ifall de bara kommer ligga å skräpa för att de är för korta och obekväma för mig... Jag är trots allt när det kommer till kritan, eller kläder kanske man ska säga, en praktisk tjej. ;) Ja, då blir det väl till att sälja dem ebay eller tradera då! =)

 

Collegejackor är ju bland det coolaste som finns! Den här från Bik Bok för 399 kr är fodrad med päls, fast inte i armarna vilket tillsammans med att den är kort gör den lite svåranvänd (höst eller vinterjacka lixom?) tycker jag. Hade helst velat ha en helt ofodrad. Men den är sjukt snygg iaf och börjar bli svår att få tag på!
Jag provade den för flera veckor sen:



14 oktober kommer desutom en ny kollektion a nån som heter Jenny Skavlan, har ingen aning om vem det är, men rosa är aldrig fel eller hur?! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snyggtsnygt!! 8D

2009-09-21 @ 21:31:49
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0