Sötaste Shoppingväskan!








Jag har velat ha den här söta superkitschiga shoppingväskan i över 1 år nu och hade med den i mitt första kollage nånsin för bloggen, kolla här!!! Den kostar 135 kr, är gjord i återvunnen plast och är av det underbara märket Dumpling Dynasty som går att beställa från Kitsch. Tyvärr är den slutsåld för tillfället, men det går att begära mailundrättelse när den är tillbaka i lager om man loggar in på sidan (vilket man iof bara kan göra om man 'låtsas' att man ska beställa, lägger nåt i vaurkorgen skriver in sina adressuppgifter).

Det är ju typiskt att den var slut nu när jag äntligen skulle slå till. Anledningen till det här beslutet är att jag förutom en handväska, ofta går och cyklar runt med nån form av xtra påse/ar, och då kan man ju lika gärna göra en kitschig och kul grejj av det och ha påsarna i en sån här fin kasse man blir glad av istället! Dessutom praktiskt!

Shine on!



"This rugged oversize tote is more like a pop art poster with handles".


Men tills Dumpling Dynasty kassen är tillbaka i lager så funderar jag på att beställa den här ovanför. Jag har en känsla av att de här recycklade plast-shopping-kassarna inte är så jättehållbara så då kan det dessutom vara bra att ha en till sån här kasse som man inte är lika rädd om som ombyte.
Den här är från MISO PRETTY, 149 kr, Kitsch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0