Lady Gaga Konsert



Rich Bitch. Grämer mig att jag missar Gaga-konserten. Men inte länge till. Den här tjejen ska bli rik, och aldrig mer missa en oförglömlig konsertupplevelse!  


Bild: David La Chapelle.
Ibland får jag rysningar för jag tycker så mycket om Lady Gaga (fastän en av gångerna kanske jag faktiskt hade feber, haha..), och blir så glad, att för det finns en sån speciell artist som hon, som slagit igenom med sin crazy och arty stil! :D


Jag avundas era lyckliga jäklar som ska på Lady Gaga konserten ikväll!!!
Jag är också lite bitter över att det är så dyrt att se t.ex. Lady Gaga eller Madonna (som jag också missade). Och det svider. Och jag grämer mig.
Om man ska se Lady Gaga nån gång under hennes karriär så är det nog bäst tidpunkt nu, medan hon fortfarande är fresh.
Men om jag ska vara lite positiv så såg jag ju faktiskt henne på Gröna Lund somras (se här). Hade jag inte gjort det, så hade jag nog gråtit blod nu.
Slutsatsen är att jag ska bli rik så att jag aldrig mer missar en oförglömlig konsertupplevelse! ;D





Kommentarer
Postat av: ellinor

hon har sjukligt cool stil, hade jag varit rik hade jag anammat den direkt!

2010-05-08 @ 17:49:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0