rosa julgran


Nu är jag uppriktigt talat skitlessen! Ända sen förra julen har letat efter en rosa julgran bara för att missa att de fått in den på Rusta i år igen men att den nu är helt slut i hela landet!!!! Jag är skitförbannad på mig själv för att jag missade den, har ju för guds skull reklam blad på hela golvet...!?
Funderar iof på att sno en från nån butik i stan som jag sett haft den och springa ut skrikandes i rosa outfit: DET ÄR MIN ROSA GRAAAAAN!!! NI FÖRTJÄNAR DEN INTE! DET ÄR JAG SOM ÄR ROOOOOSA!!!

Lyckligtvis har de en turkos gran oxå som inte har gått hem hos Svensson lika mycket i år. Så det blir en sån istället då!
Och den är oxå jättefin, but u know: I LOVE PINK. PINK = ULTIMATE KITSCH COLOUR.
Men turkos kommer faktiskt god tvåa :)


Kommentarer
Postat av: Mandy

Men vafan har de inte ens nån som typ skylt ex som du kan få kirra????? Boooohw fan va synd.

2008-12-11 @ 18:34:30
URL: http://mandyzz.blogg.se/
Postat av: Emily

det är säkert nån som redan tänkt på det =/ hmpff

men jag ska kolla det! PUSS! <3

Hur ska du fira jul? jag kommer vara i sthlm i juletiderna så då måste vi ses! :)

du har du provat mickey mouse hoodien än i butik??

den är ganska liten i storlekarna....

jag kommer nog inte få paketet förns i början på januari.. så du vet... :)

2008-12-11 @ 22:27:34
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Mandy

Ja gör det, värt ett försök ju!! Hihi.

Jag ska fira jul hemma. Försöker hitta en sista minuten till egypten 1 vecka dagarna efter julafton, nån gång mellan 25-27. Meen när kommer du?? Vi kanske kan ses nån dag innan eller om vi hinner efter, vi får se hur det ser ut. =)

Nej det har jag faktiskt inte men jag tror jag ska ha medium faktiskt, tvivlar starkt på large nämligen, haha.

2008-12-12 @ 17:07:23
URL: http://mandyzz.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej! Fick ditt sms men har inga pengar på telefon!

jag vet inte när jag kommer, antingen imorn eller julafton på juldan.. ska bestämma mig tills måndag så då meddelar jag dig =)

Men jag stannar i stockholm ett tag efter u know! Är säkert kvar tills du kommer hem!!!

jag har beställt en 38 till dig nu... tror det blir bäst faktiskt.. dom var så himla små...

egypten, fan va najjs!!! =)

2008-12-20 @ 22:56:27
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0