shutdown & pink paljett converse!

Tja!
Mitt internet slutade funka och nu när det är igång igen så funkar inte facebook!
Va ä de här för jävelskap! :)
Måste till praktiken nu men återkommer sen med en update.

Såg att nån på blogg.se lagt upp de här rosa paljett conversen som även finns i blått, grönt, gult, svart, silver, guld ect.



Detta är en otroligt god nyhet! Gaaaah jaaaaaaa! Wiiiiieeeee! Förra året hade de nämligen ett par röda paljett converse som jag suktade efter (då var det största skälet var att det skulle skapa en modern trollkarlen från oz feeling!!!...) men de fanns bara upp till storlek 40 and I´m a proud Bigfoot 41! Men nu verkar det som iaf vissa av paljett skorna finns i min storlek!!! :D Har checkat internet och hitills verkar de inte kommit till sverige och inga nyheter om när...
men den som väntar på nåt gott...?!....
Börjar redan bli stor efterfrågan och hype så då får man snabba sig att slå till innan de tar slut!


Happy 2 B back! See u later! =D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym NY läsare :)

Vilken webbsajt adressen??

:) Butik? Säg :)?? Please :)

Jag menar då tex www.google.se :)

2010-10-26 @ 18:46:16
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Hej nya läsaren och välkommen! :D



Paljettconversen är svåra att få tag på och jag har inget svar att ge dig tyvärr! =/ Letar fortfarande efter ett par till mig själv.

Converse tillverkar paljett-conversen lite då och då så man får hålla utkik för de tar snabbt slut!

Men har du kollat på deras egen hemsida?

http://www.converse.com/

De shippar ju till Sverige.

Bor du i närheten av Sko Uno-butikerna i Stockholm skulle jag verkligen rekommender att ringa/kolla där!!! Annars kanske de finns på blocket eller tradera?! Hoppas detta hjälpte dig något.

Lycka till! :)

2010-10-26 @ 18:54:35
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0