brev stress och kaos!

hann inte lägga in alla bilder, men kom på efter att jag kastat i mig min alldeles för lyxiga mat för min 50 kr/dags budget (grillad kyckling potatissallad och majskolv) medan jag tryckte på den där jäkla Avbryt knappen, att jag nog bränt just de bilderna på dvd-skiva på Hanky´s jobb. Dööööh. och tappade nya kameran i golvet (första gången av hur många gånger)(blir så jäkla arg på mig själv! inte den här kameran oxå!? men den klarade sig- thank u jesus).
 Anledningen till stress var för att det är Hanky´s minneskort som han behöver i helgen på kalas så jag skulle posta det innan 18.00 på macken. Sen hittade jag inte Karate Kid Cobra Kai tishan som jag skulle bifoga i paketet och inte heller brevet med frimärken Hanky skickat till mig... Fick en stressattack gaah!
När jag väl hittat allt så var klockan 18.15...
Jag gick till macken och som tur var hade inte posten hämtats än. Jag frågade henne många frimärken som behövdes för att sen i stressattacken (det blev kö bakom mig, telefonen ringde) glömma bort det men jag satte på det jag tror var ett extra frimärke och la det på lådan.
Nu får vi se om brevet kommer fram imorn.
Efter detta och mina försök att hitta saker så ser lyan värre ut än vanligt. Dessutom luktade det ätticka och jag hittade en gammal banan på golvet YUCK.
Nu vill jag bara lägga mig på sängen och äta massa godis och kolla på film (ja, mensen närmar sig haha) men där ligger nu tavlor, kläder, papper och madrassen är halvvägs ned på golvet.. dööööh.
Hasta la vista.

Meningen var att jag skulle skicka ett till brev till 80stees i United States of America. För att byta den här underbara Hello Kitty tishan till en större storlek (små tajta ärmar)  bland annat. Men jag hann inte det nu. Får gört på måndag. Har skjutit upp det ett bra tag nu.
Vill börja använda dom snart! Man får iaf 60 dagars öppet köp+bytesrätt det är grymt shysst.


(ja jag vet att jag har polisonger på bilden. men vadå jag har ju det och det är coolt!)


och den här tishan. man måste ju göra reklam för världens hitills bästa t-shirt webshop! (underförstått: min kommer vara bättre!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0