Igår


En helt vanlig dag på praktiken



tog med datorn. lutade den mot en stor burk flirtkulor... (ni vet den kan ju inte stödja sig själv).



hade slips på mig som man bör på jobbet.



mycket viktigt kontorsgöra när man filar på blogg-kollage...

Efter praktiken funderade jag på att gå på stan, sova eller tvätta och äta ordentlig mat. Det blev det sistnämnda. Mat: fransk pastarätt med kycklingfilé (helt fantastiskt om jag hade haft en enda grönsak till oxå).
Tvättstugan gick mindre bra då den stängde 1 timme tidigare så jag hade två maskiner dyngsur, icke färdigtvättad handtvätt att ta hand om. Vilket innebär att jag måste skölja om allting ikväll. Det här är inte första gången detta händer.



Jag tror jag har var på krigsstigen oxå. För jag kände mig otroligt less på vissa saker. Som att grannens hund hårar ned hela källaren och tvättstugan och detta gör så att jag drar in långa svarta hundhår till mig. Ibland hittar jag t.o.m hundhår i sängen! Så jag fick nog och skrev en arg lapp som jag sen tog ned 15 minuter senare... Ingen har någonsin lösts via lappar, snarare förvärrat sitsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0