Mina favoritbloggar

Tjena!
Jag har fortf inte fått det här med länkarna att funka så jag kör ett inlägg med dem. Lika bra det så kan jag skriva en rad om dem:

Mandyzz blogg: Amanda är en av de sötaste snällaste busigaste mest lojala tjejer jag vet och ett av världens absolut största Pink fan!

Teresa Gato´s blogg: En ny bekantskap på min praktik men tillika så är det här en grymt cool, shysst och superkreativ tjej som både gör egna heeelt fantastiska smycken som hon säljer bl.a. på tjallamalla i stockholm och så kör hon även Edge marknaden.

Pretty In Pink bloggen: Sofie är en grymt cool tjej som jag gick på folkhögskola med i stockholm. Hon delar mitt intresse för rosa, 80-tal och har lika smak på många grejjer. Min första favoritblogg. Hon gör grymma kollage oxå. Och har super koll på dom bästa shopping sajterna.

BLACK MILK: Lisen Haglund är en av min äldsta vänner och hon är en fantastisk superkreativ cupercool brutta som är totalt suuuuupergrym på bl.a. att måla, rita, illustrationer ect. Min favvo konstnär!

Har jag glömt nån? Isåfall lägger jag till mer sen, får så ont i ryggen av att sitta vid datorn, måste ta en break. CIao!


Kommentarer
Postat av: PrettyInPink

nu blir jag ju rörd!! :-)

2008-11-06 @ 00:13:42
URL: http://prettyinpink.blogg.se/
Postat av: leoparden

Määän vad fint!

Jag saknar dej ska du veta!

Vore schysst att bo i samma stad någon gång och spontan hänga.

ps. jag har rosa toppar på mitt hår nu och Sara frågade om jag hade hängt med dej! ;) synd att det inte var så..

Pussis

2008-11-06 @ 10:47:39
URL: http://svartmjolk.blogspot.com
Postat av: Teresa

Man kan ju tro att jag är värsta coola tjejen när man läser det där! :) haha

....Fast jag igentligen bara

är en tönt-tjej! Fin sida det här!

2008-11-07 @ 16:01:51
URL: http://teresagato.bogspot.com
Postat av: Emily

Visst är det en fin sida! ;) Men det är så sant så sant att du är värsta coola tjejen!!! Vi får jobba lite på ditt självförtroende verkar det som! ;) Tönt-tjejer är oxå bland det coolaste som finns! Geek-power!

2008-11-07 @ 18:42:19
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0