nyvaken tillståndet

Idag mår jag konstigt. Vet inte om jag är utvilad/febrig/dödstrött/nyvaken... Jag vet inte om jag mår skitbra eller skitdåligt helt enkelt. När jag är febrig kan jag nämligen må bättre än nånsin. Livet känns lätt och ljuvligt. Antar att det är så det känns om man tar droger (den pos. effekten av det menar jag förstås... DON`T`DO DRUGS!). Om man bortser från resten av sjukdomssymtomen förstås.
Hoppas jag inte blir sjuk till helgen. En av de viktigaste helgerna i mitt liv.
Iof så tror jag ju alltid att jag ska bli sjuk innan jag ska göra nåt.
Speciellt om det är nåt stort som jag verkligen ser fram mot.
Men jag mår skitkonstigt.
Förra natten sov jag nästan inget. Låg och vred och vände på mig.
Men det kanske är sviterna efter mardrömsmåendet i helgen.
Kan ju ta lite tid innan sånt där släpper.
Det kanske är vädret... Värsta snön. Värsta kallt. Värsta omställningen omväxlingen omslaget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0