Framsidans Baksida

Ooooh!

Jag och Hanky har pratat om såna här t-shirts med framsidans motivs baksida på ryggen (hahaha men hur ska man beskriva det då?!), och så fanns de på HM´s Shop Online!


Äntligen en Cyndi Lauper blåsa! Hoppas den är någorlunda bekväm oxå... Troligtvis inte med korsett-överdel.

Snygg handväska och nätstrumpor! Finns i rosa, turkost och svart! :D

har de äntligen börjat få lite bättre koll på HM? eller det kanske var orättvist, bättre koll då.
Och isåfall, vet jag inte om det egentligen gör mig glad. Jag vill nog inte att alla ska börja bli t-shirtfreaks som jag...
Såg att de hade t-shirts med ganska fula tryck som skulle föreställa Wonderwoman i butik oxå (inte på långa vägar lika snygga som mina från USA). Det verkar som Sverige snart är på toppen av en t-shirt obsession iaf, och som sagt jag vet inte vad jag tycker om det... hrmpf. Trots det så gjorde de här t-shirtarna min dag och jag har beställt en av varje såklart ;)

oooh höll nästa på att glömma den här pärlan som just kommit in på truffle shuffle från american classics.
grafiskt snyggt och min favorit färgkombo. snyggaste marilyn tishan hitills. hamnar på wanted listan direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0