Hänger på Hanky´s jobb

Jag sitter på Hanky Panky´s jobb och har försökt bestämma mig om jag ska åka tillbaka till Gävle för att hinna gå 2 möten på eftermiddagen eller stanna i Stockholm och gå på stan medans Hanky jobbar. Men så började jag att blogga lite om Cyndi Lauper konserten, tiden gick, möten går (nästan) alltid och omboka och nu är jag ändå här. Och så kan jag och H dessutom luncha ihop.
Vi var uppe till 01.00 och gick upp 7.00 så jag är trött och hann inte fixa mig ordentligt i morse. Men det ska bli kul att gå lite på stan.

Urban Outfitters har ju öppnat i Stockholm äntligen så jag måste dit och göra lite efterforskningar...

Den här jackan t.e.x var grymt 80-tals filmig, lite Steven Spielberg-anda och jag behöver en vinterjacka...
Men jag fick mycket mindre i lön denna månad så jag måste hålla hårt i plånboken.. Men man kan alltid titta, prova, ta kort, och planera för framtida inköp... och kanske köpa nån liten grejj.........

Nu ska jag och H luncha!


Fick nyhetsmail från Mi Lajki som har lite Halloween inspirerade nya grejjer med Sanna Bråding som modell! Wicked!
Det här är min favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0