should I stay or should i gogo

Nu sitter jag på H´s jobb igen och har fortfarande inte kommit hem. Vi har släpat mina väskor fram o tebax varje dag nu. Att inte kunna bestämma sig kan vara skadligt, precis som stress.
Det är jättevarmt i H´s arbetsrum, massa massa stora datorer som brummar och AC som inte funkar ordentligt.

Jag skulle åkt med 17.30 tåget idag, men nu började vi snacka om att jag ska stanna över helgen oxå, med tanke på Halloween, Sci fi mässan, Bandit Rock på Henry B james (DAD och Takida).
Skulle behövt hämta mina räkningar hemma, checka in på praktiken, lämna in närvarorapport, men annars har jag inga direkta skäl åka hem. Förutom att det känns dumt att jag inte kommit iväg än, och från att inte velat åka hem har jag nu hemlängtan...
Fröken Tvärtemot as always ;P

Både jag och Hanky har jättedåligt med pengar den här månaden och det går massa mer pengar i Stockholm än i Gävle.
Det är faran med att stanna kvar. T-bana, fika och bara faran att vara i närheten av butiker (särskilt de med rea).
Har sammanlagt handlat för 750 kr på BikBok- rean!!! Iof 4 hoodies, 3 toppar och 1 t-shirtklänning.
1 top, 1 svettarmband från HM. 1 paraply från Urban Outfitters för 223 kr...





Kommentarer
Postat av: Mandy

Shit jag såg inte förrns nu att du skrivit i min blogg! Haha, kul att ni gillar den. =)

Min kamera är en cybershot DSC-W150.

Ne det var falskt alarm... Vet inte när hon kommer men jag vet att hon kommer, måste bara vänta på datumet!

Har du lyssnat in nya plattan Funhouse då?! Åååååå <333

Jag la bara in din sida på favoriter som man gör med alla hemsidor du vet. =)

2008-10-30 @ 22:57:02
URL: http://mandyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0