Courtney Love Sönderopererad




Why why why why???!! Jag känner inte ens igen min största förebild från när jag växte upp!!! Och det gör mig skitlessen!!! Hon som var så otroligt vacker och cool, mer än nån annan, och med den snyggaste kroppen i hela världen- och så gör hon såhär med sig själv! :(  Jag tappar respekten direkt. Usch, va plastikoperationer gör folk fula. Å andra kan kan det inte vara lätt att bo i Hollywood och vara kändis, måste vara en otrolig press.



Naural Beauty Vs. Plastic. Före och efter...





She just wanted to be one of the pretty girls eventually...?
And look how boring she looks now.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

fyfan vad synd.. hon var mycket finare innan=)

2009-04-03 @ 19:59:45
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0