EN HEL DAG PÅ STAN I STHLM


TOPSHOP GALLERIAN:


Posterboy. Clark Kenti-sch snygging!


En RIKTIG Shopoholics Bekännelser. Jag har just hittat en snyggsnygg kuvertväska som dessutom är på REA.



Färgglatt och fint på Topshop.


Den här vill jag ha i sommar! =D




KATE MOSS FÖR TOPSHOP. Snygga leopardpumps!


KATE MOSS FÖR TOPSHOP. Jag gillar den där jackan.


Solbrillor som jag bloggat om här. Jag tyckte tyvärr att de satt alldeles för löst.

FOOTLOCKER:


Äntligen säljer de skomärket Pastry i Sverige på Footlocker! Extaaaaaaaas... (kommer ett helt inlägg om dem sen..).





STOCKHOME:



Sån där jättestor rosa balja skulle jag behöva!!! Inte var den särskilt dyr heller och Flexible!

URBAN OUTFITTERS:



Färgglada band till cykeln!!! =D på Urban Outfitters och resten nedanför oxå.


Insight. Dom kan dom! (kommer ett helt inlägg om dem sen oxå).
Bilderna nedan är alla Insight förutom den sista.


Drömbikinin från Insight. 600 spänn...





Den där t-shirten tog verkligen fram vilddjuret i mig! Must have it!


Jättesöta högklackade plastskor med hjärtan från Anglomania på UO.


Fyller på här hela tiden nu, för det är så mycket bilder.. :P


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, de där skorna var jättefina! Men jag har aldrig hört talas om Pastry faktiskt... Inte Insight heller! Är det en affär? ^^

Postat av: Sassy

vad söt den där tröjan med rosa djur var!

2009-04-21 @ 15:50:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0