Falsk marknadsföring

Om det är nåt jag stör mig på så är det falk marknadsföring! Och det är precis vad vårvädret nu kör med! :P

Jag skulle ut på en promenix i vårsolen och hade på mig hoodie, skinnjacka, jeanstights, lång linne, t-shirt och vantar...
Jag blev helt genomfrusen. Jag gick iof ganska långt. Sen handlade jag på Konsum.

Nu ska jag göra min egen blandning av fajitas/tacos alltså tacos med fajitakryddad kyckling typ. :P
Och kolla på nån film kanske, eller tv. Äta popcorn kanske.
Jag vet vad jag inte ska göra iaf: vara uppe halva natten och kolla på film (och äta godis mitt i natten).

Ha en trevlig kväll!

 <3

PS. Va kul att redaktören Karin Olofson lagt mitt "långfredag (ben & jerrys glassbar) i gamla stan"- inlägg på första sidan! Massa kommentarer och besökare ju! =D DS.

Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Grattis! 8D

2009-04-18 @ 22:21:28
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0