Den bästa vårdagen!

En av mina BÄSTA DAGAR var denna lördag! Här kommer massa X-TRA STORA GLANSIGA GLASSIGA BILDER i denna VÅRSPECIAL, haha :P



Satt på en parkbänk i eftermiddagssolen vid hamnen och fikade tillsammans med andra a-lagare och ett hånglande par.


Skööööööööööööööööööönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pär Kock´s mormorsmålning. Ja den påminner mig mycket om min mormor och hennes måleri oxå...



Pär Kock´s svanmålning.


Alderholmen i Gävle.



Dagens Outfit. Hade på mig Converse och min fake skinnjacka för första gången i år precis som jag planerade och det var FANTASTISKT SKÖNT. Kändes som jag kunde GÅ ordentligt för försa gången på länge när man inte behöver ha på sig stora vinterskor och glida runt på snö och is hela tiden. Fake skinnjackan var PERFEKT nu när det inte är för varmt eller kallt. =D=D=D


Köpte nya örhängen på Bik Bok i form av glassar.
 Jag är SUPERNÖJD. De är HELT I PLAST så ingen nickelallergi!! och de kostade bara 39:50 och är SUPERCUTE!


På väg till hamnen för min fika i solen stötte jag ihop med min gamla teckningslärare Pär Kock  som hade utställning i sin ateljé och det var näst sista dan så jag fick följa med upp på en privat visning.


Han är jätteduktig. Blandar modern/klassisk konst och härliga färger. Och är väldigt etablerad konstnär. Målat av landshövdingen bland annat.



Köpte Pressbyråns stora latte (en av världens äckligaste lattar har de där, fick huvvevärk på kuppen!) och den nya Stracciatella Sanswichen (i löv stracciatella glass) som var jättegod. Sen hade de en Hello Kitty boll fölr 34:50 som jag var tvungen att köpa. Det skulle innehålla nån slags skrivbordspyl...


UT UR MÖRKRET. Skönt att det blir ljusare nu. Längtar så OTROLIGT mycket efter sommaren. Ser ut att bli den bästa nånsin...






Hello Kitty bollen innehöll en tejprulle som ser ut som en donut med mönstrad tejp!!  Värsta investeringen!


Tejpade skorna med Hello Kitty tejpen.


Provade kläder på Åhléns, Gina Tricot & Bik Bok. Gjorde av med alldeles för mycket pengar men det var det värt! Var så himla skönt att bara njuta.



Det var Idol audition i Gävle för första gången så det var fullt med stajlade ungdomar med gitarrer vid tågstationen...


New Moon. New sunny times coming... Det här var första dagen av förhoppningsvis flera såna här fantastiska dagar!


Kommentarer
Postat av: tina

fina och härliga bilder! :))

2009-04-05 @ 13:07:38
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilka häftiga tavlor! Gillade speciellt den med personen som sitter på en stol med ett tyg över huvudet ^^ Åh, jag vill också ha en sån Hello Kitty fejk-donut!! Den var så fin!! Och nu blev jag sugen på glass också :D

2009-04-05 @ 16:59:07
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt med rosa skosnören :D

2009-05-02 @ 17:53:28
URL: http://rpattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0